Alle konflikter kan løses

Medarbejdere

Kursus i telefonisk konflikthåndtering

For at yde en god service over telefonen og skabe en god oplevelse for både dig selv og for borgeren, så har du brug for at have en god forståelse for adfærds- og reaktionsmønstre, ligesom du skal være skarp til samtalestyring og til konstruktiv håndtering af konflikter og udfordringer.
Læs mere

Konfliktforebyggelse og konflikthåndtering for frontlinjemedarbejdere

Få konkrete konfliktfaglige redskaber, der gør dig og dine kollegaer i stand til at afværge og håndtere konflikter på en konstruktiv og sikker måde. Vi skræddersyer et kursus efter jeres ønsker og specifikke behov.
Læs mere

Kollegial konfliktforebyggelse og konflikthåndtering

Har I brug for værktøjer til at styrke trivsel, sammenhold og psykologisk tryghed på jeres arbejdsplads – eller har I brug for hjælp til særlige arbejdsmiljøudfordringer? Så kan vi hjælpe jer med stærke metoder og tilgange til at få løst konflikter konstruktivt, sikre et sundt psykisk arbejdsmiljø og fremme medarbejdertrivslen.
Læs mere

Bliv kontaktet angående rådgivning og råd

Vi hjælper i hele Danmark samt indenfor den Europæiske Union & Nordamerika.